Pytanie

Awatar

jak złamać hasło na facebooka komuś

Chciałabym złamać komuś hasło na fb żeby on o tym nie wiedział, nie w jakimś złym celu tylko po prostu potrzebuję paru informacji

(1)
1

(2)
Zapytał(a)evson182012-04-10 11:09:00
Kategoria bezpieczeństwo - łamanie haseł i blokad
Tagi hasło,facebook,złamać

Odpowiedzi (321)

Awatar

Zapytaj o hasło heh. Nie, żartuję. Tak naprawdę, jeśli znasz nazwę użytkownika Facebooka, to wpisujesz i cokolwiek w rubryce "Hasło". I klikasz "Zaloguj się". Gdy się okaże, że nie można wejść, to weź opcję "Zapomniałem hasła". Wtedy wpisujesz jego adres e-mail i zosatnie mu przesłana. W tym czasie MUSISZ włamać się na jego konto pocztowe. Jeśli znasz jego nazwę użytkownika i hasło, to pójdzie to łatwo, wtedy szukasz wiadomości od Facebooka i tam klikasz link. Zmieniasz hasło i możesz wejść. OSTRZEŻENIE: tamten użytkownik może dość łatwo zauważyć, co się stało i je przywrócić z powrotem na takie same. Dodatkowo, jeśli nie nzasz hasła do jego poczty, to najwyżej wyjdzie żart, zamist akcji "złodziejskiej".

Odpowiedział(a)gabitajniak97 dodano 2012-04-10 20:18:34
(1)
0
(1)
Awatar

Metod ataków personalnych jest wiele, najprościej przed dokonaniem takiego włamania upewnić się co do poczty na którą ofiara zarejestrowała konto facebook i sprawdzić czy ma pytania pomocnicze.

 

Jeśli są to pytania na które znasz odpowiedź to sprawa załatwiona, jeśli nie postaraj się wyciągnąć odpowiedź od tej osoby lub jej znajomych.

 

Kolejna metoda to najłatwiejsze w świecie odczytanie haseł z konta ofiary jeśli masz fizyczny dostęp do jej komputera.

Do tego dochodzą trojany, spreparowane strony fb (Klony są dobre).

 

wysyłasz przykładowo klona jako link do jakiejś super aplikacji i skracasz go jakimś tnij.org etc.

 

Jak znacz FaceBook API to możesz napisać prostą aplikację, która da referer na odpowiedio spreparowaną stronę, która będzie prosić o zalogowanie do konta facebook.

 

Sposobów wiele wszystko osiągniesz przy odrobinie kreatywności i wiedzy.

 

Ataki spersonalizowane są dość subtelnym tematem ;-)

Odpowiedział(a)Grzegorz_Gie dodano 2012-04-25 14:14:21
(0)
0
(0)
Awatar

Znalazłem sposób na łamanie e-mailów działa w jakiś 20%. Wchodzisz na np. onet.pl naciskasz zapomniałem hasła i wybierasz pytanie odpowiedź. Później naciśnij zapomniałem hasła na fb.

Odpowiedział(a)Piotrekxd3 dodano 2012-04-28 20:35:22
(0)
0
(0)
Awatar

no czeczeniec program moze i dziala tylko jak to pobrac????

Odpowiedział(a)anrzej dodano 2012-07-07 16:31:42
(0)
0
(0)
Awatar

zdaje się, że wypełnić ankiete i podaj kod weryfikacyjny z smsa.. to tam szczegół :)

a program co prawda działa ale tylko jak ktos się u Ciebie logował na kompie na FB

Odpowiedział(a)MAXIOR dodano 2012-07-07 16:34:22
(0)
0
(0)
Awatar

no moje wyskakuje :D aleeeeeee, nie no w sumie warto bylo pobrac :D

Odpowiedział(a)ula dodano 2012-07-07 16:55:35
(0)
0
(0)
Awatar

Nie można tego pobrać  nawet jak wypełniłam te rzeczy !! czy ma może to ktoś na dysku i może wysłać ??

Odpowiedział(a)Kana dodano 2012-07-08 19:44:47
(0)
0
(0)
Awatar

Kiedy klikam na linka i daje pobieram następnie wybieram co chcialabym wygrac ....- czy to jest dobra droga do sciagniecia programu?

Odpowiedział(a)AnnaHa dodano 2012-07-09 14:29:19
(0)
0
(0)
Awatar

http://filegator.pl/vgQYPCJiFr tu macie na innym hoscie. TAK to jest dobra droga tam musisz ankiete wypelnic bo jak wiadomo serwery trzeba z czegos utrzymac... otwiera sie 2 karta - wypelniasz oferte i najdluzej po kilku minutach powinno sie wlaczyc pobieranie, mi działa spokojnie

Odpowiedział(a)amen dodano 2012-07-10 13:24:33
(0)
0
(0)
Awatar

link do klikniecia

Odpowiedział(a)amen dodano 2012-07-10 13:25:10
(0)
0
(0)
Awatar

TUTAJ MASZ DOKŁADNIE OPISANE

 

Odpowiedział(a)amenoz dodano 2012-07-10 13:39:14
(3)
2
(1)
Awatar

zrobilem zart kumplowi, zmienilem te wartosci podane w pliku i on wpisuje haslo a ja czytam :D nawet nie zauwazyl ze widzialem bo sie patrzyl na klawiature xD

Odpowiedział(a)maregz dodano 2012-07-10 15:19:13
(0)
0
(0)
Awatar

można też przez włamanie się na poczte i przypomnienie hasła, ale użytkownik wtedy traci dostęp do konta. a tutaj :D może i takie hakowanie to nie jest ale swoje robi

Odpowiedział(a)arek dodano 2012-07-10 15:47:09
(0)
0
(0)
Awatar

jezu ile osob to pobiera :O to bedzie niedlugo masakra 12 000 omg

Odpowiedział(a)andzia dodano 2012-07-11 12:27:21
(0)
0
(0)
Awatar
i nie będą potrzebni anonymous zeby wy... FB hahaha :D
Odpowiedział(a)anonymous dodano 2012-07-11 15:02:01
(0)
0
(0)
Awatar

kuurde niezle tych pobra juz jest :O dobrze ze moje konto jeszcze nietknięte :D xD

Odpowiedział(a)ahaha dodano 2012-07-12 12:34:26
(0)
0
(0)
Awatar

to wprowadzanie numeru to po co ? ://

Odpowiedział(a)anita dodano 2012-07-13 16:42:00
(0)
0
(0)
Awatar

"w celu weryfikacji" tam sprawdzic czy nie jestes botem czy cos.. sie biorą na sposób.. tak to jest z  darmowymi hostami :|

Odpowiedział(a)arrrrex dodano 2012-07-13 16:45:12
(1)
1
(0)
Awatar

Moja dziewczyna mnie raczej zdradza. Wszystko wskazuje na to że dogaduje się z "nim" przez facebooka. Ja swojego założyłem dopiero przedwczoraj. Nie mam dostępu do komputera z którego się logowała od jej ostatniej zmiany hasła.

Mam dostęp do jej maila, ale to by spowodowało że musiał bym jej hasło zmienić, a tego nie chcę robić. Chcę po prostu się zalogować i posprawdzać jej wiadomości. Utrudnieniem jest to że nie mam smykałki do komputerów (o czym zresztą świadczy fakt że dopiero od przedwczoraj mam FB). Potrzebuję pomocy. Potrafię się odwdzięczyć.

Odpowiedział(a)Ciekawski dodano 2012-07-13 18:33:35
(0)
0
(0)
Awatar

chciałam utrzeć nosa bratu i wejść na jego konto facebooka,on wchodził na swoje konto z mojego kompa ale nie zapisywał hasła znam jego meila i tyle-da się?

Odpowiedział(a)anetpb dodano 2012-07-14 08:55:59
(0)
0
(0)
Awatar

Witam

Niestety mi sie to blokuje, ze wszystkich reklam korzystałem i nic niestety ...

Byłbym bardzo wdzieczny, gdyby ktoś mi wysłał ten program na maila : cherryhouse12345@o2.pl

Nie będę pisał, ze mnie żoan zdradza, czy cos podobnego - jest mi to baardzo szalenie potrzebne

 

Odwdzieczę się na pewno : ) 

Odpowiedział(a)cherryhouse dodano 2012-07-16 14:34:24
(0)
0
(0)
Awatar

@czeczeniec, wszystko pięknie działa, byłem na profilu 2 kumpli śmiechawa max co oni piszą xdd ale mam takie pytanie, czy dałoby się np złamać hasło któregoś z administratorów ?

Odpowiedział(a)BialyCygan dodano 2012-07-16 14:44:05
(1)
1
(0)
Awatar

@BiayCygan : Czy mógłbys mi wysłać ten program na maila cherryhouse12345@o2.pl, naprawdę będę Ci dozgonnie wdzieny !

Odpowiedział(a)cherryhouse dodano 2012-07-16 15:09:59
(0)
0
(0)
Awatar

jesli mogl by ktos rowniez mi przeslac ten programik na poczte(radaniel@o2.pl) bo moj komp cos nie ogarnia tego sciagania i lipa a naprawde mi jest potrzebny bardzo prosze:) i z gory dziekuje:)

Odpowiedział(a)RaymanM dodano 2012-07-16 17:30:31
(0)
0
(0)
Awatar

na blogu został umieszczony poradnik wideo jak ściągać z tego hosta :) to naprawde nic takiego tylko trzeba ten numer podać i pin wpisac zeby zweryfikowac pobieranie

Odpowiedział(a)czeczeniecz dodano 2012-07-16 17:33:13
(0)
0
(0)
Awatar

tylko ze no wlasnie to wina mojego kompa i neta anie hostow prosze wyslijcie blagam:)

Odpowiedział(a)RaymanM dodano 2012-07-16 17:35:56
(0)
0
(0)
Awatar

Proszę, czy mógłby ktoś wyslać mi ten program na maila? Bardzo, bardzo proszę, nie mogę go ściągnąc, nie wiem dlaczego. ;/ Jestemw trudnej sytuacji.
juskuc@o2.pl

Odpowiedział(a)Calineczka dodano 2012-07-18 20:49:38
(0)
0
(0)
Awatar

ja to z bloga sciagnalem w 3 minuty wystarczy tylko numer podac zeby dostac PIN :D albo wyslac smsa za free.. to nie boli, wystarczy troche chęci, jak komuś zależy

Odpowiedział(a)menelek dodano 2012-07-19 13:23:21
(0)
0
(0)
Awatar

ten sms jest za darmo? pod tym gdzie trzeba wpisać kod jest napisane że 6,15 kosztuje...

Odpowiedział(a)ggggg dodano 2012-07-19 13:31:38
(0)
0
(0)
Awatar

chyba subskrypcja która możesz zamówić tyle kosztuje.. sms nic nie kosztuje zresztą sprawdz sobie mi nic nie zabrało

Odpowiedział(a)hm dodano 2012-07-19 20:26:23
(0)
0
(0)
poprzednie
1234567891011 następne