Jak ćwiczyć by mieć zgrany tyłek

Jak ćwiczyć by mieć zgrany tyłek

Chcąc mieć seksowną sylwetkę oraz zgrabną pupę, oto kilka porad, które pozwolą osiągnąć żądany wygląd. Pamiętaj, że nie każda kobieta ma ku temu predyspozycje ze względu na różne rodzaje budowy ciała

Krok 1

Tak jak przed każdym ćwiczeniem należy zrobić kilkunastominutową rozgrzewkę,polega to na rozciągnięciu wszystkich partii twojego ciała i przygotowanie go do wysiłkowych ćwiczeń,po zakończeniu musimy delikatnie się wyciszyć aby nie zostawić mięśnie naciągnięte co będzie skutkować zakwasami.

Wideo

Możesz również zobaczyć poradnik wideo na podobny temat:

Jak wykonać 4 skuteczne ćwiczenia na zgrabną sylwetkę

Krok 2

Przy pierwszym ćwiczeniu stojąc prosto wychylamy prawą nogę mocno do tyłu tak przez kilkanaście razy i potem na zmianę drugą,pamiętajmy o trzymaniu dłoni na biodrach,ćwiczymy tak około pół godziny.Drugie ćwiczenie jest w pozycji leżącej,wówczas unosząc biodra próbujemy dotknąć kolanem klatki piersiowej na przemian raz jedną potem drugą nogą-aż do maksymalnego zmęczenia.

Krok 3

Pozycja następna to leżenie na brzuchu przy opartych dłoniach na czole unosimy na przemian  jedną potem drugą wyprostowaną do góry nogę i tak przez 15 minut.Następne ćwiczenie to klękając podpieramy się rękoma od tyłu podnosząc na przemian nogi,plecy powinny być wyprostowane.Po zastosowaniu tych ćwiczeń codziennie po 2 miesiącach powinnaś zauważyć pozytywne zmiany.

Komentarze: (1)

Pozostało: 1500 znaków
2014-03-26 16:18:55
Awatar
"lekkie ciężarki"- czyli ile? 1 kg na łapę?
(0)