Jak zrobić wyszukiwarkę do zeszytu

Poradnik dodany przez: Pito
32827 4.38

Wyszukiwanie informacji w źródłach "analogowych" takich jak np. zeszyt, często może być procesem pochłaniającym sporą ilość czasu. W dzisiejszym wideoporadniku pokażę Wam pewien trik, który z pewnością ułatwi życie niejednemu uczniowi.

Zobaczysz jak zmodyfikować zeszyt do szkoły aby łatwiej wyszukiwało się w nim informacje. Notatki w zeszycie czy to w szkole, czy to na studia jednak się często przydają. Ten trik który tutaj wam prezentuję na pewno przyda się każdemu kto prowadzi jakiekolwiek notatki. Pomysł na zeszyt wykonać może każdy i kiedy tylko będzie trzeba skorzystać z zapisanych wcześniej rzeczy to od razu każdy z was zobaczy jak pomocne może być takie przygotowanie zeszytu do szkoły lub na studia. 

Określenie tego jako wyszukiwarka informacji nie jest tutaj podane na wyrost. Taka pomoc naukowa i ta technika pozwalająca na opanowanie nadmiaru informacji zapisanych na kartkach pozwoli wam oszczędzić czas i tez nerwy, które się często zdarzają w sytuacji kiedy nie możemy czegoś znaleźć w zeszycie a wiemy, ze gdzie to zapisaliśmy. 

Składniki:

  • Materiały:
  • *Zeszyt
  • Narzędzia:
  • *Nożyk
  • *Podkładka do cięcia
  • *Długopis
  • *Linijka

Do poradnika Jak zrobić wyszukiwarkę do zeszytu przypisano następujące tagi:

organizer szybsza nauka pomysł na zeszyt zeszyt do szkoły robienie notatek notatki w zeszycie jak robić notatki porady do szkoły

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak zrobić wyszukiwarkę do zeszytu skomentowało 3 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...